აღდგომის სტატისტიკა

ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბიზნესის სკოლის ბაზაზე, მიმდინარე წლის 10-15 აპრილს ჩატარდა კვლევა, რომელიც შეისწავლის აღდგომის პერიოდში სხვადასხვა ქვეყნებში ყველაზე მოთხოვნად პროდუქტებზე გაყიდვების ტენდენციას.

ქვემოთ მოცემულ მოძრავ ინფოგრაფიკში ბევრი საინტერესო ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ. მაგალითად: მსოფლიოში მომხმარებელთა ჯამური დანახარჯი აღდგომის დღეს შეადგენს 48 მილიარდ დოლარს, საქართველოში კვერცხის თვიური გაყიდვები 80 5–ით იზრდება. საინტერესოა ისიც, რომ აღდგომაზე ტკბილეულების გაყიდვა მსოფლიოში 55%–ით იზრდება, რაც მეორე მაჩვენებელია დღესასწაულებს შორის, პირველზე ჯელოუინია – 70%–ით.

ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბიზნესის სკოლა და Forbes Georgia მომავალშიც წამოგიდგენთ მსგავს ინფოგრაფიკებს.


წინა სტატია

პირდაპირი უცხოური ინვესტიციები საქართველოში
16 აპრილი, 2014

შემდეგი სტატია

ჰაკერების მოტყუება
22 აპრილი, 2014
ბედნიერი თანამშრომელი - წარმატებული კომპანია
ინტერვიუ | იან, 13, 2020
Domson’s Engineering & Construction-ის განვითარების ეტაპები და საერთაშორისო პერსპექტივები
კომპანიები | იან, 15, 2020
"ალდაგი" და ქართული სადაზღვევო ბაზრის პირველი 30 წელი
ბიზნესი | იან, 08, 2020
Forbes Georgia in EnglishForbes WomanForbes Banker
მილიარდერების რეიტინგი - Real Time
იხილეთ ყველა