18 "დაუსრულებელი" საინვესტიციო პროექტი

2019 წლის სახელმწიფო ბიუჯეტის კანონის პროექტით, დაფინანსება ეზრდება ისეთ საინვესტიციო 18 პროექტს, რომელთა შესრულების მდგომარება 2018 წლის 8 თვის მდგომარეობით 9 თვის გეგმასთან მიმართებაში 50%-ზე დაბალია. მათ შორისაა ისეთი პროექტები, რომელთა ფარგლებშიც საერთოდ არ მომხდარა თანხების ათვისება არც 2017 და არც 2018 წლის განმავლობაში. კერძოდ, აღნიშნული პროექტებია: 

  • თბილისის საჯარო სკოლების რეაბილიტაცია და ენერგო ეფექტურობის გაზრდის პროექტი;
  • ბათუმის ავტობუსების პროექტი;
  •  აჭარის მყარი ნარჩენების პროექტი.

როგორც ცნობილია, კრედიტის სახით გამოყოფილი სახსრების დაგვიანებით ათვისება იწვევს სესხის მომსახურების ხარჯების ზრდას. სახელმწიფო აუდიტის მონაცემებით, 2018 წლის 8 თვის მდგომარეობით, ასეთი დაბალი ათვისების პროექტების შემთხვევაში სულ გადახდილია 1.5 მლნ ლარის მოცულობის ვალდებულების გადასახადი. 

აღნიშნული 18 პროექტი და 2018 წლის 8 თვის ათვისება 9 თვის გეგმასთან მიმართებით შემდეგია: 

  • მდინარე დებედაზე ხიდის მშენებლობა -  0%
  • სენაკი-ფოთი-სარფის საავტომობილო გზის კმ48- კმ64 გრიგოლეთი-ჩოლოქის მონაკვეთის მშენებლობა - 0%
  • ბათუმის ავტობუსების პროექტი -  0%
  • თბილისის საჯარო სკოლების რეაბილიტაცია და ენერგო ეფექტურობის გაზრდის პროექტი - 0%
  • აჭარის მყარი ნარჩენების პროექტი - 0%
  • ქობულეთის წყალარინების პროექტი - 0%
  • ბათუმი (ანგისა) - ახალციხის საავტომობილო გზის ხულო-ზარზმის მონაკვეთის რეაბილიტაციარეკონსტრუქცია - 1%
  • შიდასახელმწიფოებრივი მნიშვნელობის ძირულახარაგაული-მოლითი-ფონა-ჩუმათელეთის საავტომობილო გზის ჩუმათელეთი-ხარაგაულის მონაკვეთის რეაბილიტაცია-რეკონსტრუქცია - 2%
  • ქუთაისის მყარი ნარჩენების ინტეგრირებული მართვის პროექტი - 13%
  • საქართველოს ეროვნული ინოვაციების ეკოსისტემის პროექტი - 22%
  • ვარდნილისა და ენგურის ჰიდროელექტროსადგურების რეაბილიტაციის პროექტი - 23%
  • აღმოსავლეთ-დასავლეთის ჩქაროსნული ავტომაგისტრალის მოდერნიზაცია-მშენებლობა სამტრედია-გრიგოლეთის მონაკვეთზე - 27%
  • ბათუმის ახალი შემოვლითი გზა - 29%
  • შიდასახელმწიფოებრივი გზების აქტივების მართვის პროექტი - 30%
  • რეგიონალური განვითარების პროექტი II (იმერეთი) – 32%
  • აღმოსავლეთ-დასავლეთის ჩქაროსნული ავტომაგისტრალის დერეფნის გაუმჯობესების პროექტი (ზემო ოსიაური-რიკოთი) – 43%
  • საქართველოს ელექტროგადამცემი ქსელის გაფართოების ღია პროგრამა - 47%
  • რეგიონალური განვითარების პროექტი III (მცხეთა-მთიანეთი და სამცხე-ჯავახეთი) – 47%. 

ჩვენ გირჩევთ

233 დაგეგმილი პროექტი - ბრენდული სასტუმროები, რომელიც საქართველოში გაიხსნება

ლარის საშემოდგომო გამოცდა

233 დაგეგმილი პროექტი - ბრენდული სასტუმროები, რომელიც საქართველოში გაიხსნება

233 დაგეგმილი პროექტი - ბრენდული სასტუმროები, რომელიც საქართველოში გაიხსნება

 

წინა სტატია

ბრუნო ბალვანერა EBRD-ის ცენტრალური აზიის მმართველ დირექტორად დაინიშნა
16 ოქტომბერი, 2018

შემდეგი სტატია

SOLO-ს მხარდაჭერით “თბილისის მოდის კვირეული” გაიმართება
16 ოქტომბერი, 2018
საქართველოს სამშენებლო კომპანიების რეიტინგი
რეიტინგი | ნოე, 25, 2019
"თეთრი იალქნების" ქალაქი ბათუმში
ინტერვიუ | ნოე, 21, 2019
რას უნდა ველოდოთ გამკაცრებული მონეტარული პოლიტიკისგან?
ეკონომიკა | ნოე, 12, 2019
Forbes Georgia in EnglishForbes WomanForbes Banker
მილიარდერების რეიტინგი - Real Time
იხილეთ ყველა