არსებული სიტუაციისადმი მომხმარებელთა ნდობა გაუარესდა

მარტში მომხმარებელთა ნდობის ინდექსი -36-მდე შემცირდა. აღნიშნულ ინდექსი ეკუთვნის ეკონომიკის საერთაშორისო სკოლის (ISET) პოლიტიკის კვლევით ცენტრს. ინდექსი ასახავს, თუ რამდენად ოპტიმისტურად/პესიმისტურად არის საქართველოს მოსახლეობა განწყობილი არსებული ეკონომიკური სიტუაციის და მომავალი ეკონომიკური პერსპექტივების მიმართ.

მომხმარებელთა ნდობის ინდექსმა გაურესება 2014 წლის ნოემბრიდან დაიწყო, -13.7-დან -36-მდე შემცირდა. რაც შეეხება მომხმარებელთა მოლოდინებს, მარტში ის ორი პუნქტით გაუმჯობესდა და -26.6-ს მიაღწია. ხსენებული შედეგები გვაჩვენებს, რომ მომხმარებელთა ნდობა სტაბილურდება გარკვეულ დაბალ დონეზე.

მომხმარებელთა ნდობა მნიშვნელოვანი მაჩვენებელია, რადგან მას გავლენა აქვს როგორც მიმდინარე ეკონომიკურ პროცესებზე, ასევე მომავალ ბიზნეს გადაწყვეტილებებზე.

წინა სტატია

Forbes Woman Club-ის წესდება
06 აპრილი, 2015

შემდეგი სტატია

ლარის გაუფასურების შედეგები
07 აპრილი, 2015
მსოფლიოს ყველაზე მდიდარი ადამიანები - Forbes-ის 2019 წლის სია
რეიტინგი | მარ, 06, 2019
ბიზნესის პირადი ასისტენტი
ინტერვიუ | მარ, 14, 2019
26 წლის ნინუცა ნანიტაშვილი "გაერომ" ინოვატორ ქალთა შორის დაასახელა
ახალი ამბები ქართულად | მარ, 13, 2019
Forbes Georgia in EnglishForbes WomanForbes Banker
მილიარდერების რეიტინგი - Real Time
იხილეთ ყველა