ბანკები და რეკლამა - რომელი კომერციული ბანკები იყენებენ ყველაზე მეტ სარეკლამო დროს

2019 წლის მეორე კვარტალში სატელევიზიო რეკლამის მონიტორინგის მონაცემების მიხედვით, სარეკლამო რგოლების გასვლის რაოდენობით, ლიდერობს "საქართველოს ბანკი", – ინფორმაციას IPM კვლევა აქვეყნებს. მათივე ცნობით, "საქართველოს ბანკმა" 2019 წელს სასპონსორო და კომერციული რეკლამებით ჯამში განათავსა 1 824 სარეკლამო რგოლი. მეორე ადგილს იკავებს "ფინკა ბანკი", რომლის ორივე ტიპის რეკლამები ჯამში შეადგენს 811 სარეკლამო რგოლს, მესამე ადგილს იკავებს "ვითიბი ბანკი" 495 სარეკლამო რგოლით.

მთლიანად საბანკო კატეგორიაში კომერციულ და სასპონსორო რგოლების რაოდენობამ შეადგინა 3 650, ქრონომეტრაჟი ორივე ტიპის რეკლამისთვის იყო 110 144 წმ.

სატელევიზიო სარეკლამო ეთერში ყველაზე მეტი დრო ორივე ტიპის რეკლამისთვის აითვისა საქართველოს ბანკმა, მისი ქრონომეტრაჟია 75 903 წმ. მეორე ადგილზე ფინკა ბანკია 16 777 წამით, ხოლო მესამეზე კი თიბისი 10 402 წამით.

ჩვენ გირჩევთ

იანვარ-აგვისტოში ბანკების მოგება 8 პროცენტით გაიზარდა

წლის საუკეთესო ბიზნეს სკოლები

იანვარ-აგვისტოში ბანკების მოგება 8 პროცენტით გაიზარდა

იანვარ-აგვისტოში ბანკების მოგება 8 პროცენტით გაიზარდა

წინა სტატია

ბიუჯეტში დღგ-ს და აქციზის გადასახადით მიღებული შემოსავალი შემცირდა
23 სექტემბერი, 2019

შემდეგი სტატია

ბიუჯეტში ცვლილებები შედის - რომელი უწყებების დაფინანსება იზრდება/მცირდება
23 სექტემბერი, 2019
უნივერსიტეტების რეიტინგი - 2019 წლის ერთიანი ეროვნული გამოცდების შედეგებით
რეიტინგი | ოქტ, 19, 2019
King David - როდესაც სახლს შემოსავალი მოაქვს
ახალი ამბები ქართულად | ოქტ, 17, 2019
საქართველოს აუდიტორული კომპანიების რეიტინგი
რეიტინგი | ოქტ, 20, 2019
Forbes Georgia in EnglishForbes WomanForbes Banker
მილიარდერების რეიტინგი - Real Time
იხილეთ ყველა