მედიაში ყველაზე აქტიური 20 კომპანია

მედიაში ყველაზე აქტიური 20 კომპანია

IPM კვლევები იმ 20 კომპანიას ასახელებს, რომლებსაც სექტემბერში ყველაზე მეტი მედია გაშუქება გამოავლინეს. 

მოწინავე პოზიციაზე საბანკო სფეროა და მოცემულ ოცეულში 5 ბრენდით არის წარმოდგენილი. სტუმარმასპინძლობის ბიზნესი- 4-ს, ხოლო- სამშენებლო სფერო 3 კომპანიას მოიცავს. ასევე ვხვდებით, საავიაციო, გამაგრილებელი და მინერალური სასმელების, ლუდის, სატელეკომუნიკაციო, ნავთოპროდუქტების ინდუსტრიების მოთამაშეებს. ქართულ მედია სივრცეში, ყველაზე აქტიური, პირველი 20 ბიზნეს კომპანია, ასე გამოიყურება:

                       slide37

წარმოდგენილი ოცეულიდან, პირველმა 10-მა კომპანიამ, 100 ინფორმაციაზე მეტი მოიცვა, სექტემბრის თვეში.
10 კომპანიიდან, 4-ის შემთხვევაში გვხვდება ნეგატიური გამოვლინებები. კომპანია „სვეტი“ ერთადერთია, რომლის სენტიმენტალური პროფილი უფრო ნეგატიური მიმართულებისაა, ვიდრე პოზიტიური. დანარჩენი კომპანიების შემთხვევაში, გადახრა ბალანსიდან, ყოველთვის პოზიტივის სასარგებლოდაა წარმოდგენილი. სრულად პოზიტიურ კომპანიებს მიეკუთვნება: „ვითიბი ბანკი“, „სილქნეტი“, „კოკა- კოლა“, „სოკარი“, „ვიზ ეარლაინსი“ და „ემ კვადრატი“. პოზიტივის ყველაზე მაღალი მაჩვენებლით, „ვითიბი ბანკი“ გამოირჩევა. ხოლო ნეგატივის-კომპანია „სვეტი“.

 

 

დატოვე კომენტარი

დაამატე კომენტარი

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *