აღდგომის სტატისტიკა

ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბიზნესის სკოლის ბაზაზე, მიმდინარე წლის 10-15 აპრილს ჩატარდა კვლევა, რომელიც შეისწავლის აღდგომის პერიოდში სხვადასხვა ქვეყნებში ყველაზე მოთხოვნად პროდუქტებზე გაყიდვების ტენდენციას.

ქვემოთ მოცემულ მოძრავ ინფოგრაფიკში ბევრი საინტერესო ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ. მაგალითად: მსოფლიოში მომხმარებელთა ჯამური დანახარჯი აღდგომის დღეს შეადგენს 48 მილიარდ დოლარს, საქართველოში კვერცხის თვიური გაყიდვები 80 5–ით იზრდება. საინტერესოა ისიც, რომ აღდგომაზე ტკბილეულების გაყიდვა მსოფლიოში 55%–ით იზრდება, რაც მეორე მაჩვენებელია დღესასწაულებს შორის, პირველზე ჯელოუინია – 70%–ით.

ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბიზნესის სკოლა და Forbes Georgia მომავალშიც წამოგიდგენთ მსგავს ინფოგრაფიკებს.


წინა სტატია

პირდაპირი უცხოური ინვესტიციები საქართველოში
16 აპრილი, 2014

შემდეგი სტატია

ჰაკერების მოტყუება
22 აპრილი, 2014
"ქვეყნები დროს კარგავენ" - WHO-ს საყვედური
ახალი ამბები ქართულად | მარ, 26, 2020
ებრაელი ნობელის პრემიის ლაურეატი: კორონავირუსის გავრცელების ტემპი მცირდება
ახალი ამბები ქართულად | მარ, 20, 2020
საქართველოს ბანკი განცხადებას ავრცელებს
კომპანიები | მარ, 20, 2020
Forbes Georgia in EnglishForbes WomanForbes Banker