არსებული სიტუაციისადმი მომხმარებელთა ნდობა გაუარესდა

მარტში მომხმარებელთა ნდობის ინდექსი -36-მდე შემცირდა. აღნიშნულ ინდექსი ეკუთვნის ეკონომიკის საერთაშორისო სკოლის (ISET) პოლიტიკის კვლევით ცენტრს. ინდექსი ასახავს, თუ რამდენად ოპტიმისტურად/პესიმისტურად არის საქართველოს მოსახლეობა განწყობილი არსებული ეკონომიკური სიტუაციის და მომავალი ეკონომიკური პერსპექტივების მიმართ.

მომხმარებელთა ნდობის ინდექსმა გაურესება 2014 წლის ნოემბრიდან დაიწყო, -13.7-დან -36-მდე შემცირდა. რაც შეეხება მომხმარებელთა მოლოდინებს, მარტში ის ორი პუნქტით გაუმჯობესდა და -26.6-ს მიაღწია. ხსენებული შედეგები გვაჩვენებს, რომ მომხმარებელთა ნდობა სტაბილურდება გარკვეულ დაბალ დონეზე.

მომხმარებელთა ნდობა მნიშვნელოვანი მაჩვენებელია, რადგან მას გავლენა აქვს როგორც მიმდინარე ეკონომიკურ პროცესებზე, ასევე მომავალ ბიზნეს გადაწყვეტილებებზე.

წინა სტატია

Forbes Woman Club-ის წესდება
06 April, 2015

შემდეგი სტატია

ლარის გაუფასურების შედეგები
07 April, 2015
ილონ მასკი: ოთხი კოვიდ-ტესტი ჩავიტარე, მათგან ორი დადებითი იყო, ორი უარყოფითი
ახალი ამბები ქართულად | Nov, 13, 2020
მთელი ქალაქი შენს სმარტფონში
ინტერვიუ | Nov, 23, 2020
ესპანეთში COVID-ინფიცირებული ჰოსპიტალიზებული პაციენტების 82%-ს D ვიტამინის ნაკლებობა აქვს - კვლევა
ახალი ამბები ქართულად | Nov, 02, 2020
Forbes Georgia in EnglishForbes WomanForbes Banker