მედიაში ყველაზე აქტიური 20 კომპანია

IPM კვლევები იმ 20 კომპანიას ასახელებს, რომლებსაც სექტემბერში ყველაზე მეტი მედია გაშუქება გამოავლინეს. 

მოწინავე პოზიციაზე საბანკო სფეროა და მოცემულ ოცეულში 5 ბრენდით არის წარმოდგენილი. სტუმარმასპინძლობის ბიზნესი- 4-ს, ხოლო- სამშენებლო სფერო 3 კომპანიას მოიცავს. ასევე ვხვდებით, საავიაციო, გამაგრილებელი და მინერალური სასმელების, ლუდის, სატელეკომუნიკაციო, ნავთოპროდუქტების ინდუსტრიების მოთამაშეებს. ქართულ მედია სივრცეში, ყველაზე აქტიური, პირველი 20 ბიზნეს კომპანია, ასე გამოიყურება:

                       slide37

წარმოდგენილი ოცეულიდან, პირველმა 10-მა კომპანიამ, 100 ინფორმაციაზე მეტი მოიცვა, სექტემბრის თვეში.
10 კომპანიიდან, 4-ის შემთხვევაში გვხვდება ნეგატიური გამოვლინებები. კომპანია „სვეტი“ ერთადერთია, რომლის სენტიმენტალური პროფილი უფრო ნეგატიური მიმართულებისაა, ვიდრე პოზიტიური. დანარჩენი კომპანიების შემთხვევაში, გადახრა ბალანსიდან, ყოველთვის პოზიტივის სასარგებლოდაა წარმოდგენილი. სრულად პოზიტიურ კომპანიებს მიეკუთვნება: „ვითიბი ბანკი“, „სილქნეტი“, „კოკა- კოლა“, „სოკარი“, „ვიზ ეარლაინსი“ და „ემ კვადრატი“. პოზიტივის ყველაზე მაღალი მაჩვენებლით, „ვითიბი ბანკი“ გამოირჩევა. ხოლო ნეგატივის-კომპანია „სვეტი“.

ჩვენ გირჩევთ

კანიეს მეორედ მოსვლა

ახალი მილიარდერი ოჯახი - მიბაძვის თამაში

კანიეს მეორედ მოსვლა

კანიეს მეორედ მოსვლა

 

 

წინა სტატია

რუსეთის ექსპორტის 53 პროცენტი ნავთობზე და გაზზე მოდის
27 სექტემბერი, 2019

შემდეგი სტატია

საქართველოს ბანკის ორგანიზებით საქართველოში საინვესტიციო შესაძლებლობების შესახებ კონფერენცია გაიმართა
27 სექტემბერი, 2019
განსხვავებული ლიბერთი
ინტერვიუ | მაი, 18, 2020
პანდემიის პირისპირ
ინტერვიუ | მაი, 08, 2020
5 რამ რუსული პროპაგანდის შესახებ
მოსაზრება | მაი, 22, 2020
Forbes Georgia in EnglishForbes WomanForbes Banker