ნესტლეს შემოსავლები 250 მილიონი აშშ დოლარით გაიზარდა

კომპანია “ნესტლე” წელს ელოდება მეოთხედი მილიარდი დოლარის დამატებით შემოსავალს Nespresso-ს კაფსულებისგან. აღნიშნული ზრდა განაპირობა Starbucks-თან პარტნიორობამ.

Nespresso, რომელიც Starbucks-ის ბრენდირებულ პროდუქტს წარმოადგენს, ნესტლეს შემოსავლებს 250 მილიონი შვეიცარიული ფრანკით (252 მილიონი დოლარი) გაზრდის.

აღსანიშნავია, რომ “ნესტლემ” 7 მილიარდ დოლარზე მეტი გადაიხადა Starbucks-ის ბრენდის ლიცენზიაში. ეს გარიგება წარმატებული აღმოჩნდა კომპანიისთვის, რადგან  Nespresso-ს კაფსულებზე მოთხოვნა დღითიდღე იზრდება. “ნესტლეს” და Starbucks-ის ალიანსმა ნესპრესოს ყოველწლიური შემოსავლი 10%-ზე მეტით გაზარდა.

მომავალ წელს Nestle დამატებით 10 ბაზარზე აპირებს შესვლას, მათ შორის, არგენტინის, კოლუმბიისა და პანამის. Nestle ჯამურად უკვე ოპერირებს 50 ბაზარზე. კომპანია სტარბაქსის ბრენდის ყავის კაფსულებს მომავალი წლიდან ოფისებსა და სასტუმროებსაც შესთავაზებს.

წყარო: Bloomberg.

ჩვენ გირჩევთ

Starbucks-მა ყველაზე დიდი მაღაზია გახსნა

მყარად ანაგები 30

Starbucks-მა ყველაზე დიდი მაღაზია გახსნა

Starbucks-მა ყველაზე დიდი მაღაზია გახსნა

წინა სტატია

Airbnb Signs ‘$500 Million’ Olympic Sponsorship
20 ნოემბერი, 2019

შემდეგი სტატია

"თეთრი იალქნების" ქალაქი ბათუმში
21 ნოემბერი, 2019
საქართველოს ტოპ 7 უმაღლესი სასწავლო დაწესებულება 2020 წლის ერთიანი ეროვნული გამოცდებით ჩარიცხულ სტუდენტთა რაოდენობებით
საქართველო | სექ, 03, 2020
აშშ-ის დაავადებათა კონტროლის ცენტრმა შტატები გააფრთხილა ვაქცინის დისტრიბუციისთვის ორ თვეში მზად იყვნენ
ახალი ამბები ქართულად | სექ, 04, 2020
რამდენი მილიონი ლარის შემოსავალი აქვს Adjarabet-ს
ახალი ამბები ქართულად | სექ, 18, 2020
Forbes Georgia in EnglishForbes WomanForbes Banker