Airbnb-მ 2019 წლის პირველი ცხრა თვის განმავლობაში $322 მლნ დაკარგა

Airbnb-მ 2019 წლის პირველი ცხრა თვის განმავლობაში $322 მლნ დაკარგა. ამის შესახებ Wall Street Journal-ი იტყობინება. როგორც გამოცემა წერს, ეს შესაძლოა საბინაო სტარტაპისთვის შემაშფოთებელი ნიშანი იყოს, მაშინ როდესაც კომპანია IPO-სთვის ემზადება.

წყაროები აცხადებენ, რომ ზარალის მიზეზი ხარჯების ზრდაა. კერძოდ, კომპანია წლის განმალობაში 100 მლნ დოლარზე მეტს ხარჯავს ტექნოლოგიების დახვეწაში, ასევე ადმინისტრაციული ხარჯებისთვის და ფინანსური და ადამიანური რესურსების განყოფილებებისთვის.

გავრცელებული ინფორმაციით, გასულ წელს, Airbnb-მ გაზარდა მარკეტინგის დანახარჯებიც პირველი კვარტლის განმავლობაში, რამაც საოპერაციო დანაკარგები გააორმაგა.

WSJ-ის ცნობით, ბოლო კვირების განმავლობაში, კომპანიის დირექტორთა საბჭო აღმასრულებლებთან შეხვედრებს მართავს გაზრდილი დანახარჯების შესახებ.

Airbnb-ი ერთ-ერთი ყველაზე მსხვილი და მაღალშემოსავლიანი სტარტაპია აშშ-ში. Pitchbook-ის მიხედვით, კომპანია 31 მლრდ დოლარადაა შეფასებული.

წყარო: Forbes.com

ჩვენ გირჩევთ

Boeing-ს 1962 წლის შემდეგ პირველად იანვარში არცერთი შეკვეთა არ მიუღია

ტერაბანკმა 2019 წელი წარმატებული ფინანსური შედეგებით დახურა

Boeing-ს 1962 წლის შემდეგ პირველად იანვარში არცერთი შეკვეთა არ მიუღია

Boeing-ს 1962 წლის შემდეგ პირველად იანვარში არცერთი შეკვეთა არ მიუღია

წინა სტატია

Makers.ge - სტარტაპერებისა და ფრილანს დეველოპერებისათვის
12 თებერვალი, 2020

შემდეგი სტატია

“ბილ გეითსი ჩვენს იახტას არ ყიდულობს” - კომპანია Sinot-ი
12 თებერვალი, 2020
თამარ კერძაია: წარმატება ღირებულებების გააზრებით იწყება
ინტერვიუ | თებ, 06, 2020
მონაცემთა ანალიტიკა
ინტერვიუ | თებ, 06, 2020
მფრინავი ხარების გუნდი
ფორბს-მოსაზრება | თებ, 10, 2020
Forbes Georgia in EnglishForbes WomanForbes Banker