DRAFT Media Partners-მა მიიღო 2024 წლის გლობალური აღიარების ჯილდო სავაჭრო გადაწყვეტილებებისთვის

DRAFT Media Partners-მა მიიღო 2024 წლის გლობალური აღიარების ჯილდო სავაჭრო გადაწყვეტილებებისთვის

ფოტო: სკიპ უილსონი

არსებობს გავრცელებული,მცდარი წარმოდგენა, რომ „დრაფტი“ ნიშნავს არასრულყოფილს. თუმცა, DRAFT Media Partners-მა მოახერხა, რომ შეეცვალა ეს დამოკიდებულება რეკლამირების სფეროში. ეს სააგენტო ადასტურებს „დრაფტის“  დინამიურ და ადაპტირებად ბუნებას და გარდაქმნის მას მძლავრ სტრატეგიად რეკლამების კამპანიების შექმნისთვის.

გრინვილში, სამხრეთ კაროლინაში მდებარე კომპანიამ 2024 წლის გლობალური აღიარების ჯილდო მოიპოვა სარეკლამო ინდუსტრიაში შეტანილი წვლილისთვის. DRAFT Media Partners-„ჩანახაზებს“  სრულყოფილ პროექტებად გარდაქმნის.

სააგენტო “Solution-Agnostic”

Skip Wilson-ის მიერ დაარსებულ DRAFT Media Partners-მა შექმნა „საჭიროების მიმართ შეუზღუდავი“ პლატფორმა, რომელიც თითოეული მომხმარებლის  საჭიროებებს წინასწარ განსაზღვრული ტექნიკების გარეშე განიხილავს.კომპანიას არ აქვს პრობლემის გადაჭრის ერთი მოდელი, ის დამოუკიდებლად აფასებს თითოეულ სიტუაციას და ქმნის ინდივიდუალურ სტრატეგიებს ყველაზე შესაბამისი ტექნიკების გამოყენებით.

ამას გარდა, პლატფორმა აერთიანებს ტექნოლოგიას და სარეკლამო ბიზნესში, პროფესიონალების ხედვებსა და გამოცდიელბას. სწორედ ეს მეთოდი ეხმარება კომპანიას შექმნას უფრო ზუსტი და ადაპტირებადი რეკლამის კამპანიები მისი მრავალფეროვანი მომხმარებლებისათვის, რომელიც მოიცავს, როგორც პატარა, ასევე დიდი ბიზნესებს.

რატომ არის DRAFT Media Partners გამორჩეული

მსოფლიო აღიარების ჯილდო ხაზს უსვამს სააგენტოს მიღწევებს რამდენიმე მნიშვნელოვან სფეროში. პირველ რიგში, კომპანიამ შექმნა საკუთრების ტექნოლოგია, მათ შორის მარკეტინგის სიმულატორი პროგრამული ინსტრუმენტი, რომელიც უზრუნველყოფს კამპანიის ზუსტ პროგნოზირებას და მანქანური სწავლების ალგორითმების რეალურ დროში ოპტიმიზაციას.სწორედ ამ უპირატესობების გამო არიან ისინი გამორჩეულები, საკმაოდ მაღალკონკურენციულ გარემოში.

ამასთან, კომპანია სახავს ტრადიციულ, კომპანია- მომხმარებლის ურთიერთობის მოდელს და ამისთვის იყენებს  მოქნილ, შესრულებაზე დაფუძნებულ ბიზნეს მოდელს. ამ პროცესმა, რომელიც თავიდან იცილებს  გრძლევადიან კონტრაქტებს და  წარმატება კლიენტის შედეგებთან თანხვედრაში მოჰყავს, გააძლიერა პარტნიორებთან ურთიერთობები და დაამტკიცა მისი თავდადება კონკრეტული შედეგების მიღწევაში.

რას უნდა ელოდოს მომხმარებელი DRAFT Media Partners-გან

DRAFT Media Partners-გამოირჩევა იმით რომ მათ შეუძლიათ  დააკმაყოფილონ  ბრენდის ყველა სარეკლამო საჭიროება. სააგენტოს მომსახურების ჩამონათვალი,ძალიან გავს  მარკეტერების სურვილების სიისა: ექსპერტული მედიის  შესყიდვა და მოლაპარაკება, სტრატეგიული კამპანიის დაგეგმვა, კრეატიული დიზაინი და წარმოება და სხვადასხვა სარეკლამო არხებზე წვდომა.

ეს საშუალებას აძლევს კომპანიას შექმნას თანმიმდევრული, მრავალმხრივი სარეკლამო კამპანიები, რომლებიც ვრცელდება სხვადასხვა პლატფორმებზე და აუდიტორიებზე.

გარდა ამისა, „დრაფტის“ მენტალიტეტი  მნიშვნელოვანი ნაწილია სარეკლამო სააგენტოს ფილოსოფიისა, რაც ნიშნავს, რომ ყველა პროექტი  უნდა მიუდგნენ,  როგორც პროცესში მყოფი სამუშაო, რომელიც ყოველთვის ღიაა დახვეწისთვის. ეს ავრცელებს  სააგენტოს ოპერაციების ყველა ასპექტს,როგორც კლიენტებთან ურთიერთობებს,ასებე კამპანიის განხორციელებას.

მუდმივი გაუმჯობისების სურვილი,მათი კამპანიების ეფექტურობის და მუდმივი სიახლეების გარანტია.

უწყვეტი ბრწყინვალებისკენ სწრაფვა

ვილსონმა ჯილდოსთვის მადლიერება  გამოხატა და აღნიშნა: „ჩვენ ძალიან ბედნიერები ვართ ამ ჯილდოს მიღებით. ეს ნამდვილად აფასებს ჩვენი გუნდის შრომას. DRAFT Media Partners-ში ჩვენ ჩვენ ვეხმარებით, მომხმარებლებს თავიანთი დიი იდეების რეალობად  ქცევში მარტივი და მოქნილი სარეკლამო ტექნლოგიების გამოყენებით“.

DRAFT Media Partners-მა ამ ჯილდომდე არაერთი პრიზი მიიღეს. 2023 წელს კომპანიის ვილობილმა კომპანიამ, DRAFT Advertising Technology, მიიღო MarTech Award ჯილდო „ყველაზე პროგრესული მარკეტინგული პროგრამული უზრუნველყოფის შემქმნელების“ კატეგორიაში.

უილსონმა ასევე აღნიშნა : „ჩვენი საიდუმლო ჩვენი ტექნოლოგიაა. ჩვენ შევქმენიტ  ისეთი ტექნოლოგიები, რომლებსაც შეუძლიათ კამპანიის ეფექტურობის პროგნოზირება და შემდეგ მისი მორგება რეალურ დროში. ეს იგივეა გქონდეს ჯადოსნური კრისტალის ბურთი სარეკლამო ინდუსტრიაში“.

კომპანიის მიზანია რეკლამა უფრო ხელმისაწვდომი და ადვილად საყურებელი გახდეს. იგი გეგმავს თავისი შესაძლებლობების უფრო ღრმად  განვითარებას,რომელიც  ორიენტირებული იქნება პერსონალურ მომსახურებასა და მომხმარებლის კმაყოფილებაზე. Global Recognition Award არის დასტური იმისა თუ რამხელა გავლენა იქონია DRAFT Partners-მა  სარეკლამო ინდუსტრიაში და  ცალსახად მეტყველებს იმაზე, რომ მათ აქვთ სამომავლო ზრდის პოტენციალი. რადგან რეკლამა მუდმივად იცვლება, DRAFT Media Partners-ი მზად არის  ახალი გადაწყვეტილებების ფორმულირებისათვის, რომლებიც მსოფლიოს მასშტაბით მნიშვნელოვანი ბიზნეს შედეგების მიღწევას შეუწყობს ხელს.

„ჩვენ ეს ჯილდო არ შეგვანელებს და პირქით, საწვავია ჩვენი ცეცხლისთვის.,“- თქვა უილსონმა. „ეს ჯილდო შესანიშნავია, მაგრამ ჩვენ ყოველთვის წინ ვიყურებით. გვინდა კიდევ უფრო გგავაუმჯობესოთ და განვავითაროთ სარეკლამო ინდუსტრია. კიდევ ბევრია გასაკეთებელი და მოუთმენლად ველით სამომავლო გამოწვევებს“.

ადამიანების უმეტესობა ჩანახატებს დაუსრულებულ სამუშაოდ მიიჩნევს, ამ სააგენტომ დაამტკიცა, რომ „ჩანახატის რეჟიმი“ რეკლამების წარმატების გასაღებია. ვინ წარმოიდგენდა, რომ დაუსრულებელი ნამუშევრისგან ხელოვნების ქმნილების შექმნა შეიძლებოდა?

დეტალებისთვის და DRAFT Media Partners-ის ჯილდოს მფლობელ რეკლამებზე უფრო მეტი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, ეწვიოთ www.draftadvertising.com.

S