Amazon-ი, კალიფორნიის სავაჭრო ცენტრში, ტანსაცმლის პირველ მაღაზიას ხსნის

Amazon-ი, კალიფორნიის სავაჭრო ცენტრში, ტანსაცმლის პირველ მაღაზიას ხსნის

ონლაინ საცალო გაყიდვების გიგანტმა Amazon-მა, წლის ბოლოსთვის, სამხრეთ კალიფორნიის სავაჭრო ცენტრში ტანსაცმლის მაღაზიის გახსნა დააანონსა. მაღაზია, რომელიც ქალისა და მამაკაცის ტანსაცმელს, ფეხსაცმელებსა და აქსესუარებს გაყიდის, გლენდეილის სავაჭრო ცენტრ Americana at Brand-ში გაიხსნება.

ონლაინ გიგანტის მიერ სავაჭრო ცენტრში მაღაზიის გახსნამ შესაძლოა მნიშვნელოვანი გავლენა ტანსაცმლის ტრადიციულ გამყიდველებზე იქონიოს, რომელთათვისაც Amazon-ი ერთ-ერთ ძლიერ კონკურენტად ჩამოყალიბდება. აღსანიშნავია, რომ ამერიკის შეერთებული შტატების მასშტაბით გაყიდული ტანსაცმლის 10%-ზე მეტი Amazon-ზე მოდის. Amazon-ის განცხადებით, მისი ალგორითმები რეალურ დროში გამოაქვეყნებენ რეკომენდაციებს, მყიდველების მიერ ნივთების დასკანირების საშუალებით, ამასთან ერთად კი მყიდველებს შეუძლიათ სტილის შესახებ კითხვარი ონლაინ შეავსონ.

გასულ წელს, ონლაინვაჭრობის ზრდასთან ერთად, Amazon-მა Walmart-ი, როგორც ტანსაცმლის უმსხვილესი გამყიდველი, ჩამოაქვეითა. Wells Fargo-ის ინფორმაციით, Amazon-ის ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის გაყიდვები ამერიკის შეერთებულ შტატებში 2020 წელს დაახლოებით 15%-ით გაიზარდა და $41 მილიარდი შეადგინა, რითაც 20-25%-ით აღემატება Walmart-ს.

2020 წლის სექტემბერში Amazon-მა ონლაინმაღაზია Luxury Stores-იც გახსნა. Amazon Style-ის მაღაზიის მყიდველებს შეუძლიათ დაათვალიერონ გამოფენილი ნივთები და დაასკანირონ QR კოდი ზომის, ფერებისა და მომხმარებელთა შეფასებების სანახავად. მყიდველებს შეუძლიათ ნივთები გაგზავნონ მოსაზომ ოთახებში ან პირდაპირ მაღაზიის დახლზე.

დატოვე კომენტარი

დაამატე კომენტარი

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *