ავტომწარმოებელი BMW ჩინეთში ელექტრომობილების ელემენტების წარმოების გაფართოებისთვის $1.4 მილიარდის ინვესტირებას გეგმას. კომპანიის მიზანი ჩინეთში ელექტრომობილებზე არსებული მზარდი მოთხოვნის დაკმაყოფილება და როგორც ადგილობრივი მწარმოებლებისთვის, ასევე Tesla-სთვის კონკურენციის გაწევაა.
გერმანულმა ავტოკომპანიამ შეთანხმებას ხელი შენიანგში, ჩინეთის ჩრდილო-აღმოსავლეთში მდებარე ქალაქში უკვე მოაწერა, სადაც საწარმო BMW Brilliance-ი მდებარეობს. ხელმოწერის ცერემონიაზე, BMW Group-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა ქვეყანაში ელექტრომობილებზე არსებულ მზარდ მოთხოვნაზე ისაუბრა და აღნიშნა, რომ კომპანიის ინვესტიცია სწორედ წარმოების გაძლიერებისა და მოთხოვნის დაკმაყოფილების საშუალებას იძლევა.
აღსანიშნავია, რომ BMW-მ, მიმდინარე წლის იანვარ-სექტემბრის პერიოდში, ჩინეთში ჯამში 590,000, მათ შორის ბენზინზე მომუშავე ავტომობილი გაყიდა. გაყიდვების მთლიანი მოცულობა, გასული წლის იმაზე პერიოდთან შედარებით, 12%-ითაა შემცირებული, რაც ძირითადად ქვეყნის მკაცრი კოვიდპოლიტიკით აიხსნება.
მიუხედავად ამისა, ჩინეთში, მიმდინარე წლის პირველ სამ კვარტალში, BMW-ის ელექტრომობილების გაყიდვები 65%-ით გაიზარდა. გერმანული ავტომწარმოებელი, წლის ბოლომდე, ახალი EV მოდელების გამოშვებასაც გეგმავს. ცნობისთვის, გასულ წელს BMW-ის გლობალურ გაყიდვებში 34%-იანი წილი სწორედ ჩინეთს ეკავა, რაც ქვეყანას ავტომწარმოებლისთვის ძირითად ბაზრად აქცევს.