მოდის გერმანულმა ბრენდმა Hugo Boss-მა, წარმატებული მეორე კვარტალის შემდეგ, წლიური გაყიდვების პროგნოზი რეკორდულ €3.5 მილიარდამდე გაზარდა. აღსანიშნავია, რომ ბრენდის განახლებიდან, რის შემდეგაც Hugo – მილენიალებზე, ხოლო Boss-ი Gen Z-ზე ფოკუსირდა, დაახლოებით შვიდი თვეა გასული.
2022 წლის დასაწყისში ბრენდის განახლების შემდეგ ევროპასა და ამერიკაში Hugo Boss-ის პროდუქციაზე მოთხოვნა საგრძნობლად გაიზარდა. შედეგად, მიმდინარე წლის მეორე კვარტალში კომპანიის გაყიდვებმა, გასული წლის ამავე პერიოდთან შედარებით, 34%-ით, 878 მილიონ ევრომდე მოიმატა. ამის პარალელურად, Hugo Boss-ის აქციების ფასი 2,8%-ით გაიზარდა.
უფრო კონკრეტულად, ევროპაში ბრენდის გაყიდვები – 41%-ით, ამერიკაში კი 45%-ით გაიზარდა. 2022 წლის მეორე კვარტალი Hugo Boss-ისთვის შედარებით წარუმატებელი გამოდგა ჩინეთის ბაზარზე, რაც აზიურ ქვეყანაში ეპიდვითარების გაუარესებამ და კორონავირუსის გავრცელების პრევენციის მიზნით მაღაზიების დახურვამ გამოიწვია.
მიმდინარე წლის მეორე კვარტალში Hugo Boss-ის საოპერაციო მოგება 100 მილიონ ევრომდე გაორმაგდა. ცნობისთვის, გასული წლის ამავე პერიოდში აღნიშნულმა მაჩვენებელმა 42 მილიონი ევრო შეადგინა.
Hugo Boss-ი მთელი წლის განმავლობაში, საერთო ჯამში, გაყიდვების 20%-დან 25%-მდე ზრდას პროგნოზირებს, რის შედეგადაც აღნიშნული მაჩვენებელი 3.3-დან 3.5 მილიარდ ევრომდე მიაღწევს. ეს კი ბრენდის მიერ რეკორდული ნიშნულის გადალახვას გულისხმობს.