Baden Bower-ის PR სტრატეგიები გარანტირებული ცნობადობისთვისა და ხელშესახები შედეგებებისთვის

Baden Bower-ის PR სტრატეგიები გარანტირებული ცნობადობისთვისა და ხელშესახები შედეგებებისთვის

საზოგადოებრივი ურთიერთობები ხშირად სარისკო სფეროდ ითვლება, რთულია წარმატების წინასწარ განსაზღვრო მოსალოდნელი წარმატება. Baden Bower, მზარდი PR კომპანია, რომელიც ყურადღებას იპყრობს „გარანტირებული ცნობადობის“ დაპირებით.

ეს განაცხადი ამბიციურია და შესაძლოა, ახალი სტანდარტები დაუდგინოს PR სააგენტოებს. კომპანიის გლობალური გაფართოება ახალ შესაძლებლობებს სთავაზობს PR პროფესიონალებს, რომლებიც კარიერას ქმნიან ამ ინოვაციურ სამუშაო მოდელში. პროფესიონალები სულ უფრო მეტად იჩენენ ინტერესს Baden Bower-ში, მისი საინტერესო PR სტრატეგიის გამო. 

გარანტირებული ცნობადობის მოდელი

Baden Bower იყენებს სისტემას, რომელიც კლიენტების მედიაში გაშუქებას უზრუნველყოფს. ეს პროცესი ტრადიციული მეთოდისგან განსხვავდება, სადაც სტატიების შეთავაზება და შედეგებამდე ლოდინი ჩვეულებრივი იყო. „ჩვენ ვიპოვეთ გარანტირებული ცნობადობის ფორმულა. ჩვენი პროცესი აერთიანებს მონაცემთა ანალიზს, ამბის თხრობას და მედიაპარტნიორობას, რაც კლიენტთა ისტორიების მიზნობრივ აუდიტორიამდე მიტანას უზრუნველყოფს,“ ამბობს AJ Ignacio, Baden Bower-ის CEO.

ბიზნესებს მოსწონთ ეს მოდელი, რადგან მისი შედეგები გაზომვადია. ფულის დაბრუნების გარანტია მომხმარებლების ნდობას იწვევს, რაც PR სააგენტოებში იშვიათია.

ტრადიციული PR-ის ცვლილება ტექნოლოგიებით

Baden Bower წარმატებას ტექნოლოგიების გამოყენებით აღწევს, რაც იმ სფეროს გაუმჯობესებას უწყობს ხელს, რომელიც წლების განმავლობაში თითქმის უცვლელი იყო. კომპანია იყენებს მონაცემთა ანალიტიკას ტენდენციების განსასაზღვრად, შინაარსის დახვეწისთვის, თითოეული კლიენტის მიზნების მისაღწევად და განთავსებისთვის საუკეთესო არხების შესარჩევად.

„ჩვენი გუნდი იყენებს უახლეს ხელსაწყოებს მედიის ანალიზისთვისა და მოსალოდნელი შედეგების პროგნოზირებისთვის,“ ამბობს იგნასიო. „ეს საშუალებას გვაძლევს შევქმნათ ისტორიები, რომლებიც ჟურნალისტებსა და აუდიტორიას აერთიანებს.“

პროცესის ზოგიერთი დეტალები ავტომატიზაციით, ფირმა მეტ რესურსს გამოყოფს შემოქმედებითი თხრობისა და სტრატეგიული დაგეგმვისთვის, სადაც ადამიანის ხედვა შესამჩნევ განსხვავებას ქმნის.

შედეგები ყველაფერზე მეტყველებს. Baden Bower თანამშრომლობს სხვადასხვა კლიენტთან, დაწყებული სტარტაპებიდან, დამთავრებული მსხვილი კორპორაციებით, და ბევრმა მათგანმა მედიაში გაშუქებისა და ბიზნესის ზრდის მნიშვნელოვანი გაუმჯობესება შენიშნა. ზოგიერთი მათგანი აღნიშნავს ვებგვერდის ტრაფიკის ზრდას, ბრენდის ცნობადობის გაძლიერებას და გაყიდვების მატებას.

ერთ-ერთ ტექნოლოგიურ სტარტაპს მედიაში მოხსენებების 300%-იანი ზრდა ჰქონდა Baden Bower-თან სამ თვიანი თანამშრომლობის განმავლობაში. ცნობილი სამომხმარებლო ბრენდები კი კომპანიას პოტენციური PR კრიზისის მართვაში იყენებენ და რთულ სიტუაციებს გარდაქმნიან კორპორატიული პასუხისმგებლობის პოზიტიურ მაგალითად.

ინდუსტრიის რეაქციები

ფირმის სტრატეგიამ ინდუსტრიაში მრავალგვარი რეაქცია გამოიწვია. ზოგიერთი PR პროფესიონალი მხარს უჭერს კომპანიის ხედვას, სხვები კი შიშობენ, რომ გარანტირებული მედია-განთავსებები  ცუდ გავლენას მოახდენს ჟურნალისტიკის ხარისხზე ან ბაზარი გადატვირთოს ნაკლებად ღირებული კონტენტით.

იგნასიო ასე პასუხობს ამ ორაზროვან რეაქციებს: “ჩვენი მიზანია, რელევანტური ისტორიები მივიტანოთ სწორ აუდიტორიამდე სანდო არხების მეშვეობით. გვსურს, გავზარდოთ მოლოდინები იმაზე, თუ რა შეიძლება PR-მა შესთავაზოს კლიენტებს.”

Baden Bower-ის ხედვა

Baden Bower თავის სერვისებს აფართოებს და ზოგიერთს აინტერესებს, იქცევა თუ არა მათი მოდელი PR-ის სამომავლო სტანდარტად თუ მხოლოდ დროებითი ტენდენცია იქნება. იგნასიო დარწმუნებულია, რომ მათი შედეგებზე ორიენტირებული სტილი სხვებისთვის მაგალითს შექმნის: “ჩვენ ვხედავთ მომავალს, სადაც PR უზრუნველყოფს ნათელ და ანგარიშვალდებულ შედეგებს, და ჩვენი კლიენტები უკვე ამჩნევენ ამ ბენეფიტებს.”

მზარდ მოთხოვნასთან გასამკლავებლად, Baden Bower აფართოებს თავის გუნდს და ეძებს PR პროფესიონალებს, რომლებიც ტრადიციულ უნარებთან ერთად, წინდახედული აზროვნებით გამოირჩევიან. ძიების პროცესი მიმდინარეობს ევროპაში, ჩრდილოეთ ამერიკასა და აზია-წყნარ ოკეანეთის რეგიონში.

კომპანიისთვის დიდი პრიორიტეტია შთამაგონებელი სამუშაო გარემოს შექმნა, სადაც კრეატიულობა ყვავის, რაც აისახება Glassdoor-ის 5-ვარსკვლავიან რეიტინგში, რომელიც თანამშრომლების კმაყოფილებას ადასტურებს.

მიუხედავად იმისა, შეცვლის თუ არა Baden Bower-ის მეთოდები არსებულ სტანდარტებს, ერთი რამ ცხადია: მისი ინოვაციები მნიშვნელოვან დისკუსიას ბადებს იმის შესახებ, თუ რა უნდა მიაწოდოს PR-მა მომხმარებლებს.

შემდეგ წლებში მნიშვნელოვან უპირატესობა ექნებათ PR სააგენტოებს, რომელთა მიდგომებიც შესამჩნევ შედეგებს აძლევს მომხმარებელს, რადგან კომპანიები თავიანთი მარკეტინგული ინვესტიციების ეკვივალენტურ შედეგებს ითხოვენ. კომპანია სტანდარტების შემცვლელ პროცესებში მონაწილეობას სთავაზობს საზოგადოებრივი ურთიერთობების იმ ექსპერტებს, რომლებსაც უნდათ, რომ სიახლეების ჩამოყალიბების ნაწილი გახდნენ.

S