Coca-Cola-ს და Pepsi-ს რუსულმა ანალოგებმა ორ თვეში მთლიანი ბაზრის 5% დაიკავეს

Coca-Cola-ს და Pepsi-ს რუსულმა ანალოგებმა ორ თვეში მთლიანი ბაზრის 5% დაიკავეს

მას მერე, რაც უკრაინაში ომის დაწყების საპასუხოდ, Coca-Cola-მ რუსეთში საქმიანობის შეწყვეტის შესახებ განაცხადა, ხოლო PepsiCo-მ ქვეყანაში საკუთარი ბრენდების სასმელების შეტანაზე უარი თქვა, რუსეთში გაზიანი გამაგრილებელი სასმელების არაერთი ანალოგი გაჩნდა, რომლებმაც ორ თვეში მთლიანი ბაზრის 5%-ის დაკავება შეძლეს, – ამის შესახებ რუსული Forbes-ი წერს, რუსული ანალიტიკური კომპანიის, NielsenIQ-ის ინფორმაციაზე დაყრდნობით.

NilsenIQ-ის შეფასებით, რუსეთში გაზიანი გამაგრილებელი სასმელების გაყიდვებმა, საერთო ჯამში, წლიდან წლამდე, 5.5%-ით იკლო. ამ ინფორმაციას ადასტურებენ საცალო გაყიდვების მაღაზიათა ქსელებიც: Metro-ში, მაგალითად, ბოლო თვეებში, ამ ტიპის პროდუქტების გაყიდვებმა 20%-ით იკლო. ცხადია, რომ ამგვარი სტატისტიკა რუსული ბაზრიდან Coca-Cola-ს, Sprite-ის, Fanta-ს, Pepsi-Cola-ს და სხვა ცნობილი ბრენდების გასვლას უკავშირდება.

აღსანიშნავია, რომ ცალკეულ სავაჭრო პლატფორმებზე Coca-Cola-ს და Pepsi-ს გაყიდვები კოლოსალურადაა გაზრდილი, რაც, სავარაუდოდ, ამ სასმელების მოსალოდნელ დეფიციტს უკავშირდება. ელექტრონული კომერციის უდიდესი რუსული პლატფორმის, Wildberries-ის მონაცემებით, მიმდინარე წლის 1-ელი მარტიდან 20 ივლისის ჩათვლით, ამ ბრენდის სასმელების გაყიდვებმა 320%-ით იმატა. საინტერესოა, რომ ბუმზე მიუთითებს პლატფორმაზე არსებული გამყიდველების რიცხვიც, რომელიც მარტთან შედარებით სამჯერ, ხოლო გასული წლის ივლისთან შედარებით ექვსჯერ არის გაზრდილი.

დატოვე კომენტარი

დაამატე კომენტარი

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *