ფოტო: Wednesday
„ეს არის საუკეთესო გემოს მქონე გუმები, რაც კი ოდესმე გამისინჯავს! მათი მიღება მიხარია, რადგან ვგრძნობ, რომ ჯანსაღი ნაბიჯის გადადგმას ვახერხებ“, – აღნიშნავს კმაყოფილი მომხმარებელი, რომელიც Wednesday-ის Daily Greens Gummies-ის მიმართ თავის სიმპათიებს გამოხატავს. ნიუ-იორკის სწრაფად მზარდ ველნესის სცენაზე, პატარა, მაგრამ მზარდი ბრენდი Wednesday, სწრაფად იპყრობს ყურადღებას. მათი Daily Greens Gummies სთავაზობს ორგანიზმისთვის აუცილებელი ნუტრიენტების მიღების გემრიელ და მოხერხებულ გზას, რაც განსაკუთრებით პოპულარულია დაკავებული ადამიანებისთვის, რომლებსაც ჯანმრთელობის შენარჩუნება სურთ.
სხვა დანამატებისგან განსხვავებით, ეს გუმები კარგ გემოსა და ჯანსაღ კვებას აერთიანებს, რაც ადამიანებს უფრო უადვილებს საკუთარ ჯანმრთელობაზე ზრუნვას. Wednesday-ის თანადამფუძნებელი, ნიკ შუტცი, ხელმძღვანელობს ამ ინიციატივას, რათა ჯანსაღი ცხოვრება უფრო მარტივი გახადოს.
ნიკი და მისი თანადამფუძნებელი, ლეა, ბრენდის შექმნას პირადი მისიის გამო შეუდგნენ. „ჩვენი კომპანია შთაგონებულია ჩემს ცხოვრებაში მყოფი ძლიერი ქალებით — დედაჩემით, დით და მეგობრებით“, – ამბობს ნიკი. „მათთვის რთული იყო საჭირო ნუტრიენტების მიღება, ხოლო არსებული პროდუქტები, მაგალითად მწვანე ფხვნილები, მოუხერხებელი და უსიამოვნო გემოსი იყო. ჩვენ გვინდოდა შეგვექმნა ისეთი რამ, რაც იქნებოდა ჯანსაღი, გემრიელი და მარტივი.“
ეს პირადი მოტივაცია კომპანიის ყველა გადაწყვეტილებაზე ისახება— პროდუქტების შექმნიდან დაწყებული მომხმარებელთან ურთიერთობით დასრულებული. თუმცა მათი მიდგომა ამაზე ბევრად უფრო შორს მიდის: ისინი ჯანმრთელ არჩევანს მარტივსა და სასიამოვნოს ხდიან, რაც ინტელექტუალურ და პრაქტიკულ იდეებზეა დაფუძნებული.
ფხვნილებიდან გუმებამდე
ექსპერტები პროგნოზირებენ, რომ 2030 წლისთვის გლობალური ველნეს ინდუსტრია 7 ტრილიონ დოლარს მიაღწევს, რაც ჯანმრთელობის პროდუქტების მოთხოვნამ განაპირობა. თუმცა, ბევრი ფხვნილი და დანამატი, რომელიც სარგებელს გვპირდება, გემოსა და გამოყენების სიმარტივეს ხშირად ვერ აკმაყოფილებს. სწორედ აქ არის Wednesday-ის უპირატესობა.
„მწვანე ფხვნილები მოუხერხებელია, ცუდი გემო აქვს და ზედმეტ დროს მოითხოვს“, – აღნიშნავს შუტცი. მისი მიზანი იყო შეექმნა პროდუქტი, რომელიც ამ პრობლემებს გადაჭრიდა და რეალურ სარგებელს მოიტანდა დაკავებული ადამიანების ცხოვრებაში.
Wednesday-ის Daily Greens Gummies აერთიანებს პრობიოტიკებს აუცილებელ მწვანე მცენარეებთან, ადაპტოგენებთან და სხვა საჭირო ნუტრიენტებთან. ეს 70 ინგრედიენტს მოიცავს, მათ შორის ისეთი კლინიკურად შესწავლილ კომპონენტებს, როგორიცაა Spectra და DE111, რაც ხელს უწყობს კუჭ-ნაწლავის ჯანმრთელობას, ენერგიას და ზოგად კეთილდღეობას.
მარტივად აღსაქმელი და ეფექტური პროდუქტი Wednesday-ს საშუალებას აძლევს მომხმარებლის საჭიროებები თანამედროვე გზებით დააკმაყოფილოს.
თვეში 50%-იანი ზრდით და ძლიერი მომხმარებლის გამოხმაურებით, კომპანიამ დაამტკიცა, რომ დანამატები შეიძლება იყოს როგორც ეფექტური, ასევე სასიამოვნო.
გემოს მნიშვნელობა კომპანიის წარმატებაში დიდ როლს თამაშობს. ბევრი დანამატისგან განსხვავებით, რომელთა მიღებაც სირთულესთან არის დაკავშირებული, Wednesday-ის პროდუქცია მოცხარისა და ციტრუსის არომატებშია წარმოდგენილი, რაც მათ ტკბილეულად აქცევს და არა ვალდებულებად.
„ისინი იდეალურია საქმიანი და დაკავებული დილებისთვის, როცა სმუზის გაკეთების დრო არ მაქვს“, – ამბობს მომხმარებელი.
ველნესის მომავალი
ჯანმრთელობისა და ველნესის ინდუსტრია მუდმივად იცვლება, ხოლო Wednesday ცდილობს ამ ცვლილებების ნაწილად იქცეს. როგორც ჩანს, Daily Greens Gummies პასუხობს იმ მოთხოვნებს, რომლებიც თანამედროვე მომხმარებელს აქვს — უფრო მარტივი და საიმედო გზები ნუტრიენტების მისაღებად.
2023 წლის ანგარიში აჩვენებს, რომ მიუხედავად იმისა, რომ ამერიკელების უმეტესობა ცდილობს გააუმჯობესოს თავისი ჯანმრთელობა, მხოლოდ მესამედი იღებს დღიური საჭირო ნუტრიენტების რაოდენობას. ეს გუმები ამ პრობლემის გადაჭრაში ეხმარება, რადგან აუცილებელ ვიტამინებს, პრობიოტიკებს და სუპერფუდებს გემრიელი და მარტივად მოსახმარი ფორმით სთავაზობს მომხმარებელს.
ამ გუმების გამოყენების შემდეგ მომხმარებლებმა მნიშვნელოვანი ცვლილებები იგრძნეს. ერთ-ერთმა მათგანმა აღნიშნა: „რამდენიმე კვირის განმავლობაში მიღების შემდეგ, ჩემი მეტაბოლიზმი გაუმჯობესდა და მეტი ენერგია ვიგრძენი.“ ეს ტკბილეული ადამიანებს უმარტივებს ჯანმრთელობის მიზნების მიღწევას, რაც Wednesday-ის ველნეს ხედვის მნიშვნელოვანი ნაწილია.
კომპანია გეგმავს ახალი პროდუქტების დამატებას და კვებითი კვლევების უახლეს მიღწევებთან ფეხის აწყობას. ასევე, სურს თანამშრომლობა ჯანდაცვის პროფესიონალებთან, რათა მომხმარებელთა ნდობა მოიპოვოს და ველნესში ზრდა გააგრძელოს. Wednesday-ის მისია მხოლოდ დანამატების გაყიდვაზე არ არის ორიენტირებული. მისი მიზანია, ჯანმრთელობა ყველასთვის უფრო მარტივი და ხელმისაწვდომი გახადოს, ყოველდღიურ ცხოვრებაში ბუნებრივად ინტეგრირებული გზით.
მარტივი გადაწყვეტა ყოველდღიური ველნესისთვის
ბაზარზე, სადაც ჯანმრთელობის ტენდენციები მუდმივად იცვლება, Wednesday-ის Daily Greens Gummies გთავაზობთ მარტივ და საიმედო გზას ყოველდღიური კვებითი მოთხოვნების დასაკმაყოფილებლად.
„ჩვენ გვინდოდა შეგვექმნა რაღაც, რაზეც ადამიანები ყოველდღიურად იმედს დაამყარებდნენ და უკეთ იგრძნობდნენ თავს“, – ამბობს ნიკ შუტცი.
Wednesday-ის აქცენტი სიმარტივეზე ხელს უწყობს მომხმარებლებს ველნეს მიზნების მიღწევაში. კომპანიის სტრატეგია დამყარებულია მუდმივობაზე და ჯანსაღი ჩვევების ჩამოყალიბებაზე, რაც Wednesday-ს სხვა პროდუქტებისგან გამოარჩევს.
S