ესპანეთის საკლუბო ფეხბურთის ორი ტოპ დივიზიონის ორგანიზატორმა LaLiga-მ გასულ სეზონში 1.94 მილიარდი ევროს მოცულობის შემოსავალი მიიღო, რაც წინა სეზონთან შედარებით 1.2%-ით გაზრდილი მაჩვენებელია. ამის პარალელურად, ზარალი 2020/21 წლების სეზონის 16.2 მილიონი ევროდან, €6.1 მილიონამდე შემცირდა.
სამაუწყებლო უფლებების გაყიდვიდან მიღებული შემოსავალი შემცირდა 0.4%-ით, 1.788 მილიარდ ევრომდე, 2020/21 წლების სეზონის 1.796 მილიარდ ევროსთან შედარებით. ესპანეთში მატჩების გაშუქების უფლებების გაყიდვით LaLiga-მ 1.085 მილიარდი ევრო მიიღო, გასულ სეზონზე 0.9%-ით ნაკლები.
სატელევიზიო შემოსავლების კლება კომპენსირებული იყო კომერციული შემოსავლით, რომელიც გაიზარდა 26.4%-ით, 131.7 მილიონ ევრომდე. ეს ძირითადად NFT-სექტორის სპონსორებთან, Sorare-სა და Dapper Labs-თან ხელშეკრულებების გაფორმების წყალობით მოხდა.
აქვე აღსანიშნავია, რომ LaLiga-მ პირველ და მეორე დივიზიონებში მოასპარეზე კლუბებს გასულ სეზონში €1.66 მილიარდი გაუნაწილა, €40 მილიონით ნაკლები ვიდრე 2021/22 წლების სეზონში.