Meta კალიფორნიაში პირველ ფიზიკურ მაღაზიას ხსნის

Meta კალიფორნიაში პირველ ფიზიკურ მაღაზიას ხსნის

მიმდინარე წლის 9 მაისს, Meta-ს კალიფორნიულ კამპუსზე კომპანიის პირველი ფიზიკური მაღაზია გაიხსნება, – ამის შესახებ საზოგადოებას Meta-ს დამფუძნებელმა, მარკ ცუკერბერგმა ამცნო. როგორც ირკვევა, მაღაზიაში მომხმარებლები Quest-ის ვირტუალური რეალობის სათვალეების, Portal-ის ვიდეოზარებისთვის განკუთვნილი პლანშეტებისა და Ray-Ban-ის ჭკვიანი სათვალეების, Ray-Ban Stories-ის ყიდვას, ასევე სხვადასხვა პროდუქტის გამოცდას შეძლებენ. აღსანიშნავია, რომ ფიზიკური მაღაზიის გახსნის პარალელურად, პროდუქტების შეძენის ფუნქციონალი Meta-ს ვებგვერდზეც გამოჩნდება.

საცალო მაღაზიის გახსნით Meta საკუთარი მოწყობილობების გაყიდვის შემდეგ ეტაპზე გადადის. ამ დრომდე Meta პროდუქტებს სხვადასხვა კომპანიასთან პარტნიორობით ყიდდა: მისი ვირტუალური რეალობის სათვალეები Best Buy-ში იყიდებოდა, ხოლო Ray-Ban Stories-ი – სათვალეების მწარმოებელი კომპანიის ბრენდირებულ მაღაზიებში. შეგახსენებთ, რომ გასულ წელს ფიზიკური მაღაზია Google-მაც გახსნა.

როგორც ჩანს, ეს მაღაზია ექსპერიმენტი უფროა, ვიდრე კომერციულ მოგებაზე ორიენტირებული პროექტი. საქმე ისაა, რომ მაღაზია Meta-ს კალიფორნიულ კამპუსზე, Reality Labs-ის სათავო ოფისის მიმდებარედ იხსნება და არა ურბანულ ადგილას, როგორც მანჰეტენზე მდებარე Google-ის მაღაზია. ამასთანავე, მაღაზია დილის თერთმეტიდან საღამოს ექვს საათამდე იქნება გახსნილი, რაც არც თუ ისე სახარბიელო დროა შოპინგისთვის. Meta-ს ფიზიკური მაღაზიის ხელმძღვანელმა, მარტინ გილიარდმა განაცხადა, რომ კამპუსზე მდებარე ეს მაღაზია მათ მომხმარებლის კომპანიასთან დაახლოებისა და ექსპერიმენტების საშუალებას მისცემს, რაც თავისთავად, კომპანიას საცალო გაყიდვების სამომავლო სტრატეგიის განსაზღვრაში დაეხმარება.

დატოვე კომენტარი

დაამატე კომენტარი

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *