Apple-ი ჩინეთის ბაზარზე ლიდერის პოზიციას კარგავს

Apple-მა, პირველად ბოლო 2 წელიწადში, ჩინეთის ბაზარზე გაფართოება ვერ შეძლო. ამ ბაზარზე 2015 წლის თებერვლიდან 2016 წლის თებერვლამდე iOS მომხმარებელთა რაოდენობა  3,2%-ით შემცირდა. ამავე პერიოდში Android-მოწყობილობების წილი თითქმის ამდენითვე გაიზარდა და 76,4% შეადგინა.  

ცოტა ხნის წინ Huawei-მ, ახალი ფლაგმანური ტელეფონის გაყიდვების შედეგად, ბაზრის 24,4% დაიკავა და ჩინეთში წამყვან ბრენდად იქცა. Apple-ი 22.2%–ით მეორე ადგილზეა.

წინა სტატია

ომი ნაღდი ფულის წინააღმდეგ
08 აპრილი, 2016

შემდეგი სტატია

ეკონომიკური თავისუფლების პრობლემები საქართველოში
11 აპრილი, 2016
განსხვავებული ლიბერთი
ინტერვიუ | მაი, 18, 2020
პანდემიის პირისპირ
ინტერვიუ | მაი, 08, 2020
5 რამ რუსული პროპაგანდის შესახებ
მოსაზრება | მაი, 22, 2020
Forbes Georgia in EnglishForbes WomanForbes Banker