პროტესტის ნიშნად, უმსხვილესი კომპანიები Twitter-ზე რეკლამების განთავსებას წყვეტენ

პროტესტის ნიშნად, უმსხვილესი კომპანიები Twitter-ზე რეკლამების განთავსებას წყვეტენ

Twitter-ის ახალი მფლობელი და ხელმძღვანელი ილონ მასკი გეგმავს, რომ კომპანიიდან თანამშრომლების თითქმის 50% გაათავისუფლოს, რაც 3,700-მდე ადამიანის სამსახურიდან დათხოვნას ნიშნავს.

ბუნებრივია, მასკის რადიკალურ გადაწყვეტილებას საზოგადოების მხრიდან კრიტიკა მოჰყვა; მსოფლიოს უმსხვილესმა კომპანიებმა კი პროტესტის შედარებით მწვავე ფორმას მიმართეს და Twitter-თან კომერციული თანამშრომლობა შეწყვიტეს.

Volkswagen, Ford, General Motors, Audi, United Airlines, Pfizer, Mondelez – ეს იმ კომპანიების მზარდი სიის მხოლოდ მცირე ჩამონათვალია, რომლებმაც Twitter-ზე რეკლამების განთავსება შეწყვიტეს.

მოგეხსენებათ, სოციალური ქსელების შემოსავლის ძირითად წყარო რეკლამებია, უმსხვილესი კომპანიების მიერ თანამშრომლობის შეწყვეტა კი, ბუნებრივია, ნეგატიურად აისახება Twitter-ის შემოსავლებზე.

შეცვლის თუ არა მასკი გადაწყვეტილებას, უცნობია, თუმცა ფაქტია, რომ მსოფლიო მასშტაბით პროტესტის ტალღა ძლიერდება და არ არის გამორიცხული, ზეწოლის გამო, პლანეტის უმდიდრეს მეწარმეს სტრატეგიის გადახედვა მოუწიოს.

დატოვე კომენტარი

დაამატე კომენტარი

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *