ახალი მონაცემების მიხედვით, მოდის ინდუსტრიის ტოპ NFT-პროექტებმა შემოსავლებით ჟურნალ Time-ის, Budweiser-ისა და Pepsi-ის პროექტებს აჯობა, როგორც პირველად, ისე მეორად ბაზარზე.
მოდის ინდუსტრიიდან შემოსავლების კუთხით ყველაზე წარმატებული Nike-ი აღმოჩნდა, რომელმაც NFT-პროექტებიდან საერთო ჯამში $185.3 მილიონი მიიღო. აღსანიშნავია, რომ ავატარების CloneX-კოლექციამ კომპანიის NFT-შემოსავლების დაახლოებით ნახევარი შეადგინა.
Nike-ის წარმატება, დიდწილად, მის ახალ შენაძენს, Rtfkt-ს უკავშირდება, რომელთან ერთადაც მოდის პოპულარულმა ბრენდმა 10-ზე მეტი NFT-კოლექცია გამოუშვა.
Vogue Business-ის განცხადებით, მის ხელთ არსებული მონაცემების მიხედვით, Nike-ი შემოსავლებით ტოპ-ხუთეულში შემავალ Dolce & Gabbana-ს, Tiffany-ს, Gucci-სა და Adidas-ს უსწრებს. უფრო კონკრეტულად, Dolce & Gabbana-ს მიერ NFT-ებიდან მიღებული შემოსავალი 25.7 მილიონ აშშ დოლარს შეადგენს, Tiffany-ს – $12.6 მილიონს, Gucci-ს – $11.6 მილიონს, ხოლო Adidas-ის – $11 მილიონს.