KFC იყო პირველი ამერიკული სწრაფი კვების ქსელი, რომელიც გაიხსნა ჩინეთში და დღემდე ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარულია რეგიონში.
KFC-იმ თითქმის 5 მილიარდი აშშ დოლარის შემოსავალი მოუტანა ქვეყანას. KFC-ის ქსელი აერთიანებს რესტორნებს 5,200 ლოკაციაზე, ამიტომ ჩინეთი KFC–ის სამშობლოდაც კი აღიქმება. აღსანიშნავაია რომ მსოფლიოში ყველაზე ცნობილი სწრაფი კვების ქსელი MC’Donald’s ჩინეთში 2,500 ლოკაციაზეა წარმოდგენილი.
KFC-ი ჩინეთში 1987 წელს გამოჩნდა და ძალიან სწრაფად განვითარდა, რაც სავარაუდოდ განაპირობა სწორად შერჩეულმა თავდაპირველმა ლოკაციამ “ჩინეთის კედელთან”.
წყარო: Business Insider.