კომპანია Warner Bros. Discovery-ის განცხადებით, საერთაშორისო ოპერაციებიდან მიღებული შემოსავალი მიმდინარე წლის პირველ კვარტალში 25%-ით გაიზარდა, რაც, დიდწილად, პეკინის 2022 წლის ზამთრის ოლიმპიური თამაშების გაშუქების წყალობით მოხდა. აღსანიშნავია, რომ ახლახან გაერთიანებული Warner Bros. Discovery-ის მიერ გამოქვეყნებული მონაცემები მხოლოდ Discovery-ის შედეგებს მოიცავს.
Discovery-ის საერთაშორისო ქსელებიდან მიღებულმა შემოსავალმა მიმდინარე წლის პირველ კვარტალში $1,23 მილიარდი შეადგინა. ცნობისთვის, ამ თანხაში მისი კუთვნილი Eurosport-ის შემოსავლებიც არის გათვალისწინებული. რეკლამიდან მიღებულმა შემოსავალმა 457 მილიონ აშშ დოლარამდე შეადგინა, დისტრიბუციიდან მიღებული შემოსავალი კი $536 მილიონს გაუტოლდა. ეს, დიდწილად, სტრიმინგ-პლატფორმა Discovery+-ზე აბონენტების რაოდენობის მატების დამსახურებაა.
რაც შეეხება Discovery-ის აშშ-ის ქსელებიდან მიღებულ შემოსავალს, ის 2022 წლის პირველ კვარტალში 7%-ით გაიზარდა და $1,93 მილიარდამდე შეადგინა. რაც იმას ნიშნავს, რომ საერთო ჯამში მიმდინარე წლის პირველ სამ თვეში მიღებული შემოსავალი $3,16 მილიარდს გაუტოლდა.
Discovery-მ განაცხადა, რომ პეკინის 2022 წლის ზამთრის ოლიმპიადის კვალდაკვალ, თითქმის 50%-ით გაიზარდა ფასიანი სტრიმინგ-სერვისის გამომწერთა რაოდენობა. Discovery+-ის დახმარებით ოლიმპიური თამაშებისთვის თვალის დევნება დანიაში, ფინეთში, იტალიაში, ნიდერლანდებში, ნორვეგიაში, შვედეთსა და დიდ ბრიტანეთში იყო შესაძლებელი. ყველა სხვა ევროპულ ბაზარზე, რუსეთის გარდა, პეკინის 2022 წლის ოლიმპიადის ნახვა ხელმისაწვდომი იყო Eurosport-ის ციფრულ სერვისებზე.
აღსანიშნავია, რომ მომხმარებლებს სერვისის თვიურად ჩართვა ან გაუქმება შეუძლიათ, რაც იმას ნიშნავს, რომ შესაძლოა, ზოგიერთმა მაყურებელმა მომსახურება მხოლოდ ოლიმპიური თამაშების სანახავად გაიაქტიურა.