ბანკების Fb-რეიტინგი

ბანკების Fb-რეიტინგი

რეიტინგში მხოლოდ ის ქართული ბანკებია წარმოდგენილი, რომელთაც ვირტუალური პულსი ესინჯებათ.

კლიენტებთან ურთიერთობა, კომუნიკაცია, სიახლეების გაცნობა და კონკურენტებთან მეტოქეობა – ეს ყველაფერი უკვე დიდი ხანია, რაც ვირტუალური სამყაროს ნაწილადაც იქცა. მთავარ პლატფორმად, ცხადია, Facebook-ი მოიაზრება. სწორედ ამიტომ, Forbes Banker-ის გუნდმა გადაწყვიტა, ქართულ ბანკებს ვირტუალურ რეალობაშიც დაჰკვირვებოდა. გთავაზობთ უნივერსალური ვირტუალური მთვლელის – მოწონების რაოდენობის საფუძველზე, Facebook-ზე ქართული ბანკების რანჟირებას.

რეიტინგში მხოლოდ ის ქართული ბანკებია წარმოდგენილი, რომელთაც ვირტუალური პულსი ესინჯებათ.

დატოვე კომენტარი

დაამატე კომენტარი

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *