Hyundai Motor’s-ის ჩიპების განყოფილების ხელმძღვანელმა განაცხადა, რომ სამხრეთკორეულ ავტომწარმოებელს, ჩიპების მწარმოებლებზე დამოკიდებულების შესამცირებლად, საკუთარი ჩიპების შექმნა სურს. შეგახსენებთ, რომ ლეპტოპებსა და სხვა ტექნიკაზე გაზრდილი მოთხოვნით წარმოქმნილმა ნახევარგამტარების დეფიციტმა ავტომწარმოებლებს მთელი მსოფლიოს მასშტაბით წარმოების შემცირებისაკენ უბიძგა.
შესაბამისად, გამონაკლისი არც Hyundai აღმოჩნდა. კომპანიამ საკუთარი საწარმოების მუშაობა გარკვეული პერიოდით შეაჩერა, თუმცა, Hyundai-ის საოპერაციო დირექტორის განცხადებით, კომპანიისათვის ყველაზე რთული პერიოდი აგვისტოსა და სექტემბერში იყო, რაც მეტ-ნაკლები წარმატებით გადაილახა.
ხოსე მუნოსმა განაცხადა, რომ ჩიპების ინდუსტრია საკმაოდ მგრძნობიარეა. ტექნოლოგიებზე მოთხოვნის ზრდა მასზე დაუყოვნებლივ მოქმედებს. აღნიშნული პრობლემის მოსაგვარებლად Intel-ი წარმოების გასაზრდელად საკმაოდ დიდი რაოდენობით ინვესტიციას ახორციელებს.
Hyundai-მ კი, სხვა რამდენიმე გამორჩეული ავტომწარმოებლის მსგავსად, გადაწყვიტა, პრობლემის მოგვარებასა და სამომავლო პრევენციაზე თავად იზრუნოს. კომპანიაში კარგად ესმით, რომ ეს გადაწყვეტილება დიდ ფინანსებთან და დროსთანაა დაკავშირებული, თუმცა სამხრეთკორეელები ამისათვის მზად არიან.
Hyundai საკუთარი მიზნების განსახორციელებლად საკუთარსავე ნაწილების კომპანიას, Hyundai Mobis-ს გამოიყენებს, რომელზეც ამ პროცესში ბევრი რამ იქნება დამოკიდებული. გარდა ამისა, კომპანია მიზნად ისახავს, რომ საკუთარი ბიზნესგეგმა მეოთხე კვარტალში ზედმიწევნით განახორციელოს, ხოლო მომდევნო წლის დასაწყისში საწარმოო დანაკარგებიც აინაზღაუროს.
Tesla-სა და Toyota-სთან ერთად, სამხრეთკორეული ავტომწარმოებელი იმ მცირე კომპანიათა შორისაა, რომელთაც, ჩიპების გლობალური დეფიციტის ფონზე, საკუთარი ავტომობილების გაყიდვები მაინც გაზარდეს.
კომპანიის ჩრდილოეთ ამერიკის დანაყოფის ხელმძღვანელის განმარტებით, Hyundai ჩრდილოეთ ამერიკის ბაზრისათვის ელექტრომობილებს 2022 წლისათვის გამოუშვებს. გარდა ამისა, მაქსიმალურად გაზრდის საწარმოო შესაძლებლობებსაც ალაბამის ქარხანაში.