ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბიზნესის სკოლის ბაზაზე, მიმდინარე წლის 10-15 აპრილს ჩატარდა კვლევა, რომელიც შეისწავლის აღდგომის პერიოდში სხვადასხვა ქვეყნებში ყველაზე მოთხოვნად პროდუქტებზე გაყიდვების ტენდენციას.
ქვემოთ მოცემულ მოძრავ ინფოგრაფიკში ბევრი საინტერესო ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ. მაგალითად: მსოფლიოში მომხმარებელთა ჯამური დანახარჯი აღდგომის დღეს შეადგენს 48 მილიარდ დოლარს, საქართველოში კვერცხის თვიური გაყიდვები 80 5–ით იზრდება. საინტერესოა ისიც, რომ აღდგომაზე ტკბილეულების გაყიდვა მსოფლიოში 55%–ით იზრდება, რაც მეორე მაჩვენებელია დღესასწაულებს შორის, პირველზე ჯელოუინია – 70%–ით.
ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბიზნესის სკოლა და Forbes Georgia მომავალშიც წამოგიდგენთ მსგავს ინფოგრაფიკებს.