ლონდონში, თიბისის მხარდაჭერით, საცხობების ქსელი „ანტრე“ გაიხსნა

ლონდონში, თიბისის მხარდაჭერით, საცხობების ქსელი „ანტრე“ გაიხსნა

საცხობების ქსელი „ანტრე“, თიბისის მხარდაჭერით, ლონდონშია. ქსელის პირველი კაფე ბრიტანეთში, ნოთინგ ჰილ გეითის #138 -ში გაიხსნა.

„ანტრე ლონდონი“ ქსელის საეთაშორისო გაფართოების ნაწილია, რომელიც თბილისისა და ბაქოს შემდეგ, მესამე ქალაქში გრძელდება. „ანტრეს“ ჯგუფმა ლონდონის პროექტის განვითარებაში 1.3 მილიონი ფუნტის ოდენობის ინვესტიცია განახორციელა.

ბრიტანულ ბაზარზე “ანტრეში” ევროპულ კერძებთან ერთად, უნიკალური ქართული სუფრის ელემენტებია წარმოდგენილი და აქცენტი ქართულ ტრადიციულ კერძებსა და ღვინოზე კეთდება.

„ანტრე ლონდონი „Tbilisi Bakery“-ს სახელით წარვადგინეთ და ლოგოტიპში უნიკალური ქართული დამწერლობა გამოვაჩინეთ. ჩვენ გვჯერა ქართული სამზარეულოსა და მისი შესაძლებლობების, რომელსაც უდიდესი პოტენციალი აქვს. „ანტრე ლონდონში“ ქართული კულინარიული ნაწარმია წარმოდგენილი. ძირითადი ასორტიმენტი მზა მდგომარეობაში, დახლიდან იყიდება, რაც მომხმარებლის დროს მნიშვნელოვნად ზოგავს. გამოცდილებამ გვაჩვენა, რომ დღევანდელ დინამიურ სამყაროში, დრო და სიახლე ყველაზე დიდი ფუფუნებაა. ამიტომ მიგვაჩნია, რომ მომავალი სწორედ „ანტრეს“ მსგავს კონცეფციებშია“, – ნუცა ფიჩხაია, „ანტრე ლონდონის“ რეგიონული მენეჯერი.

„ანტრესთან 2011 წლიდან ვთანამშრომლობთ და ამ თანამშრომლობის ფარგლებში, საცხობის ქსელი ჯერ – აზერბაიჯანის, ახლა კი დიდი ბრიტანეთის ბაზარზე გავიდა წარმატებით. HORECA სექტორი თიბისისთვის ყოველთვის ერთ-ერთი პრიორიტეტული მიმართულება იყო, თუმცა გამოწვევებითა და სირთულეებით სავსე პერიოდში, მაშინ, როდესაც კრიზისი ყველაზე მეტად ამ სექტორს შეეხო, ჩვენ განსაკუთრებით გავაძლიერეთ მხარდაჭერა ამ სფეროს მიმართ და ამ მიმართულებით, არც ერთი მიმდინარე თუ ახალი პროექტის დაფინანსება არ შეგვიწყვეტია. სწორედ ამ წარმატებული პარტნიორობის ნათელი მაგალითია პანდემიის პერიოდში „ანტრეს“ გამოჩენა ისეთ კონკურენტულ და დიდ ბაზარზე, როგორიც ლონდონია. თიბისისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ისეთი პროექტების მხარდაჭერა, რომლებიც მაღალი ხარისხის ეროვნულ წარმოებას ავითარებს. ჩვენთვის საამაყოა ქვეყნის ფარგლებს გარეთ იმ ბრენდის რეალიზებაში წვლილის შეტანა, რომელიც საერთაშორისო მომხმარებელს ქართულ პროდუქტსა და ღირებულებებს გააცნობს“, – ლევან შავკაციშვილი, თიბისის კორპორატიული ბიზნესის უფროსი.

დატოვე კომენტარი

დაამატე კომენტარი

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *