არსებული სიტუაციისადმი მომხმარებელთა ნდობა გაუარესდა

არსებული სიტუაციისადმი მომხმარებელთა ნდობა გაუარესდა

მარტში მომხმარებელთა ნდობის ინდექსი -36-მდე შემცირდა. აღნიშნულ ინდექსი ეკუთვნის ეკონომიკის საერთაშორისო სკოლის (ISET) პოლიტიკის კვლევით ცენტრს. ინდექსი ასახავს, თუ რამდენად ოპტიმისტურად/პესიმისტურად არის საქართველოს მოსახლეობა განწყობილი არსებული ეკონომიკური სიტუაციის და მომავალი ეკონომიკური პერსპექტივების მიმართ.

მომხმარებელთა ნდობის ინდექსმა გაურესება 2014 წლის ნოემბრიდან დაიწყო, -13.7-დან -36-მდე შემცირდა. რაც შეეხება მომხმარებელთა მოლოდინებს, მარტში ის ორი პუნქტით გაუმჯობესდა და -26.6-ს მიაღწია. ხსენებული შედეგები გვაჩვენებს, რომ მომხმარებელთა ნდობა სტაბილურდება გარკვეულ დაბალ დონეზე.

მომხმარებელთა ნდობა მნიშვნელოვანი მაჩვენებელია, რადგან მას გავლენა აქვს როგორც მიმდინარე ეკონომიკურ პროცესებზე, ასევე მომავალ ბიზნეს გადაწყვეტილებებზე.

დატოვე კომენტარი

დაამატე კომენტარი

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *