მომხმარებელთა ნდობა შემცირებას განაგრძობს

მომხმარებელთა ნდობა შემცირებას განაგრძობს

თებერვალში მომხმარებელთა ნდობის ინდექსი -35.6-მდე შემცირდა. აღნიშნულ ინდექსი ეკუთვნის ეკონომიკის საერთაშორისო სკოლის (ISET) პოლიტიკის კვლევით ცენტრს. ინდექსი ასახავს, თუ რამდენად ოპტიმისტურად/პესიმისტურად არის საქართველოს მოსახლეობა განწყობილი არსებული ეკონომიკური სიტუაციის და მომავალი ეკონომიკური პერსპექტივების მიმართ.

-35.6 ნიშნავს, რომ 100 გამოკითხული ადამიანიდან დაახლოებით 36-ით მეტმა უპასუხა, რომ პესიმისტურად არის განწყობილი. ანუ, 100-დან 68 მიიჩნევს, რომ ეკონომიკური სიტუაცია გაუარესდა. ხოლო, 100 გამოკითხულიდან 64-ს ნეგატიური მოლოდინი აქვს მომავლის მიმართ.

მომხმარებელთა ნდობის ინდექსმა მნიშნელოვანი გაურესება 2014 წლის ნოემბრიდან დაიწყო, -13.7-დან -35.6-მდე შემცირდა.

მომხმარებელთა ნდობა მნიშვნელოვანი მაჩვენებელია, რადგან მას გავლენა აქვს როგორც მიმდინარე ეკონომიკურ პროცესებზე, ასევე მომავალ ბიზნეს გადაწყვეტილებებზე.

დატოვე კომენტარი

დაამატე კომენტარი

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო.